1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars (2 balsų, vidurkis: 10,00 iš 10)
Loading...

Ką reikia žinoti prieš leidžiant vaiką į krepšinio mokyklą (būrelį) ?

Nesvarbu Jūsų vaikui 7 ar 15, jūs, kaip atsakingas tėvas ar mama, privalote pasirūpinti, kad vaikas lankydamas krepšinio būrelį turėtų kuo mažiau galimybių susižeisti. Pateikiame patarimus, kaip užtikrinti kuo geresnį pasiruošimą ir traumų prevenciją.

Apšilimas ir tempimo pratimai

Vienos dažniausių krepšinio traumų yra čiurnos patempimas ir kelio sutrenkimas. To prevencija galėtų būti tinkamas apšilimas ir tempimo pratimai. Tai ypač svarbu, jei šiltuoju periodu vaikas susitinka pažaisti su draugais. Treniruojantis intensyviai apkraunamos šios raumenų grupės, tad svarbu jas tinkamai paruošti. Jei turite galimybę pasikalbėkite su kitų vaikų tėvais, galbūt padėkite sukurti žaidimą pasiruošimui prieš treniruotę, kuri įtrauktų visus vaikus. Krepšinio mokykloje treneriai pasirūpins apšilimo ir tempimo dalimi, tad būsite labiau užtikrinti vaiko saugumu. Visad kalbėkitės, kad pasakytų net ir apie nedideles traumas. Tokiu būdu neuždelsite ir mažas piršto nikstelėjimas netaps dideliu sutinimu, kuris gali trukdyti rašyti pamokose.

Subalansuota mityba

Aptarkite su šeimos gydytoju ar dietologu, kaip tinkamai pasirūpinti vaiko mitybą. Aptarkite, kokie maisto produktai turi būti racione, kaip paruošti maistingus patiekalus. Jei bus pasiūlyta konkreti kalorijų norma – galite naudoti mobiliojo telefono aplikacijas (pvz. MyFitnessPal), kurios padės lengviau suskaičiuoti gaunamas maisto medžiagas.

Vitaminai ir papildai

Augančiam organizmui turi nepritrūkti reikiamų medžiagų, o sportuojant jų gali prireikti dar daugiau. Tad pasirūpinkite svarbiausiais mineralais bei vitaminais. Ypač atkreipkite dėmesį šaltuoju metų periodu, kai daugumos vitaminų negauname iš vaisių ir daržovių. Jei vaikas itin greitai auga nepamirškite paskatinti naudoti drėkinančio kremo – nors berniukai tam dažnai priešinasi, pabandykite rasti bekvapes, neutralias arba vyriškas kūno kremo pakuotes. Tokiu būdu padėsite išvengti strijų, odos įtrūkimų ir plyšimų.

Masažas

Jei vaikas lanko intensyvias treniruotes – suteikite galimybę kas 2-3 savaites aplankyti manualinės terapijos specialistą. Jis padės greičiau atsistatyti raumenims, įvertins bendrą tonusą, pateiks pasiūlymų jei pastebės kažkurioms raumenų grupėms tenkančią per didelę apkrovą.